петак, 12. август 2011.

Putniku


Govorio si

o veličanstvu ruskih stepa

o ćudima Nila

o besramnosti Poljakinja

i o Tajlanđankama bez srama

o ratovima u šumama Konga

i o pariskoj sezoni mira

Govorio si obično

kao o lepom danu

mazeći me po kosi ushićenu

i govorio da ne znaš kako

ali da sve to ponovo nalaziš

u mojim očima

dok u hladu naše trešnje

majski suton čekamo

Govorio si lepo o svetu

opraštajući mu ono što ti je dao

zahvalan na onome što ti je uzeo

Čujem i sad tvoj glas

koji me je mesto zagrljaja čvrsto držao

i pokušavam da bar ponekad

u nekom oku nađem

odsjaj meseca u mirnoj vodi

kojom si otplovio


Todora Škoro

7 коментара:

  1. Kosmički je neophodno da sve ono što dobijemo kao Božiji dar i vratimo kroz vreme. Tada ćemo i mi postati zahvalni putnici...

    Sve najbolje

    ОдговориИзбриши
  2. ...a i srećni putnici ako otkrijemo koji je naš način da Kosmosu vratimo dug. Tebi pozdrav, Sfinga!

    ОдговориИзбриши
  3. Upravo to... uze mi reči iz usta. Ti si već lepše objasnija...
    Svako dobro

    ОдговориИзбриши