уторак, 17. септембар 2013.

АНТОЛОГИЈА НАЈЛЕПШИХ ЉУБАВНИХ ПЕСАМА 99 СРПСКИХ ПЕСНИКИЊА

У издању издавачке куће "Граматик" из Београда објављена је Антологија "Најлепше љубавне песме српских песникиња", приређивача Гордане Симеуновић. У антологији су место нашле песме 99 српских песникиња, од монахиње Јефимије, до најмлађе Ане Илић.
Моја песма "Исконска" такође је заступљена.
Прва промоција Антологије одржаће се трећег октобра (19 часова) у просторијама Удружења књижевника Србије. О књизи ће говорити проф. Миодраг Д. Игњатовић, песник и критичар Радомир Мићуновић, антологичарка Гордана Симеуновић, а песме ће казивати  песникиње заступљене у антологији.







ИСКОНСКА


Узми ме


пред свитање
кад трубе затрубе,
зајече гајде,
ма ајде узми ме,
док тупан тупа
и вриште зурле,
а петлови поју
ону моју и твоју

Узми ме

у змијско клупко
увиј ме,
опиј ме појем
Гордана Симеуновић, приређивач Антологије
док пољем цвиле
ветрови,
отруј ме вином
пијаним

Узми ме

па нека усним
на уснама тим
опојним,
само ми шапни име
док ноћ узмиче
пред свитањем

Узми ме

(Тодора Шкоро)







2 коментара:

  1. Čestitam, draga Todora! Predivna ljubavna pesma zaslužila je da se nađe u takvoj Antologiji. Neka se rado i često čita!
    Bravo za tebe i priređivača :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Хвала ти, драга емо_... Надам се да ће књига бити читана, јер песме у њој су заиста дивне, читала сам их ноћас до касно. Поздрав теби!

      Избриши