среда, 29. јул 2009.

PESME OČAJNICE

Iz zbirke pesama Todore Škoro

NEOSVOJEN

Varljiv,
Kao trag u bespuću
Kao želja u beznađu.

I gord,
Kao hrast u vremenu
Poput iskre u plamenu

Tuđ
Zauvek odlaziš



NEBESIMA

Snovi me nose
A teške noge bose
Zastaju spoticane zlom.

Želje me nose
A srce umorno izdano
Kao kakav starac trom.

Anđeli me nose
A nebesa se šire raduju
Kao rođenom svom.



NEPOVRAT

Koračam tiho
Za mirisom otkosa
Oca žeteoca
I majci patnici
Dodirujem snom ruke ogrubele
I sve one lopte bele
Starijeg brata bih da skupim
Rasute
U kavez detinjstva otetog
I prokletog
Jer se ne vraća


POLJA KRINA

Gledam te
Koračaš poljem belog krina
Što me pokriva usnulu daleku
Izvan svih zvukova i boja
I molim anđele i heruvime
Da ti došapnu tajnu
Koliko sam bila tvoja
Do bola
Do očaja
Do smrti i večnog pokoja
Pod poljem krina koji mirno gaziš

TODORA ŠKORO

2 коментара:

  1. Ако сте је објавили како да је набавим: твоју збирку пјесама...

    ОдговориИзбриши
  2. Očekujem njeno objavljivanje, kod izdavača je, pa ću Vam javiti kad iziđe iz štampe. Hvala Vam na zanimanju za moju knjigu.
    Pozdrav!

    ОдговориИзбриши