среда, 2. септембар 2009.

GLEDAJ ME UVEK DUŠOM



Gledaj me uvek
Svojom dušom kao prvi put
Kad zvezda u oku tvome
Otkri istine poj
Kad zatreperi i u pogledima mojim
Nada da dočekah željna
Taj veličanstveni božanski spoj

Gledaj me uvek
Dušom svojom
Ne daj da me druga viđenja neke zle oči
Oboje u tvojima tamnom bojom
Ja ne mogu svima biti divna čežnjiva
A i ne ide to
I pusti zato da me srce tvoje sniva
Kao prvi put

Gledaj me
Dušom svojom uvek
Kao na susretu prvom
Kad sam zvezda u oku tvom sjala
A ako poklekneš posumnjaš
Odlazi zauvek
Znaću tad da sam samo ja
Istinu umesto oboje znala

3 коментара:

  1. Da li je doktor pročitao ovu pesmu?Ako nije treba da je pročita i da očima svojim pogleda dušu tvoju....Za ovakvu ljubav kvantna fizika je sitno slovo.....Ako doktor ne ume da gleda očima onda ni duše nema...Predivna pesma

    ОдговориИзбриши
  2. Staviti dušu voljenoj osobi na dlan je znak ljubavi i poverenja.Treba umeti čuvati takav dar.

    ОдговориИзбриши
  3. Za Alex: E, draga moja, ovu pesmu nije, ali je pročitao moju zbirku priča u kojoj je sva moja duša i - očaran je njome i to toliko očaran da postajem ljubomorna na svoju sopstvenu knjigu jer me je nadmašila, jer je je on oduševljen njome, a ne sa mnom. Ili možda...Ko zna... Ali, da ne detaljišem, može biti da "otkrije" ove moje blogove, pa će mu se time previše reći!
    Za Emo_serpicuz: Ne znam da li je to dar, ili prokletstvo, ali ja ne umem drukčije. Hvala!

    ОдговориИзбриши