уторак, 4. август 2009.

MOLITVA - Mika Antić



Ovo nije ispovest.
Ovo je gore nego molitva.
Hiljadu puta od jutros kao nekad te volim.
Hiljadu puta od jutros ponovo ti se vraćam.
Hiljadu puta od jutros ja se plašim za tebe,
Izgubljenu u vrtlogu geografskih karata,
Za tebe, podeljenu, kao plakat,
Ko zna kakvim ljudima.
Da li sam još uvek ona mera
Po kojoj znaš ko te boli
I koliko su svi drugi pred tobom bili goli?
Ona mera po kojoj znaš ko te otima, a ko plaća?
Da li sam još uvek među svim tvojim životima
Onaj komadić najplavljeg oblaka u grudima
I najkrvavijeg saća?

Miroslav Antić

Meni najdraža pesma. Večna, kao i ljubav.Neki ljudi nekim drugim ljudima nikad ne odu, ostanu večni. Mika je to ostao mnogima. Prkosan, u oblaku dima, večiti dečak koji samo zna da voli,ne može nikad ni da ostari, kamoli da umre. I kad fotografije ovako neumitno požute, on na njima ostaje mlad. Zanavek.

2 коментара:

  1. Doista sjajna pesma.Ovaj mi je stih neponovljiv: "I koliko su svi drugi pred tobom bili goli?" jer pokazuje svu veličinu njegove ljubavi...
    Nisam ovu pesmu ranije čitala.Dobar izbor.

    ОдговориИзбриши
  2. "Koliko ja razumem, najveća poezija je trenutak kada nisi svestan pesme.I najveći je život kada nisi svestan da živiš,nego misliš da sanjaš..."

    ОдговориИзбриши