недеља, 26. јул 2009.

SPAS OD BEZDANA - PESME




DLAN

Dlan kao dan, kao san, zla kob
Dlan kao rob
Moj u tvome zarobljen
Onom sudbinskom linijom davno, pradavno
Da hleb tvori, da teši, da moli
Da daje, uvek da daje
I tek ponekad, kad baš je težak dan
Tad dlan u dlan
I prođe sve



DO BEZDANA

I snova i bola
I drhtaja i očaja
I miloduha i neposluha
Duša mi puna i buja rastrzana
Uz večni strah od zla i bezdana



ZABORAV

Strepim
Zaboraviće me borovi i breze bele
Kad jednom, tragom uspomena, tuda prođem
I magnolije, tužne svele
Videće u meni tek stranca zalutalog
A slutim ni tebe biti neće
Da zagrliš me bludnog
Ako se ikad usudim da dođem.



KAO SAN

Noć bez sna
San od zla daleko
Miljama nezaborava
Ima li te još
Da za dva ili groš me prodaš
Sudbini dubini snu ili zlu
Kao nekad



NATRAG U SAN

Jutro sivo Magla i tuga
Opet prokleto sam
Ni brata ni majke ni druga
A preti dugi dan
Znam: Natrag u san

Ali san ode Osetih zebnju
Tad dođe misao o tebi
Probudi nadu smanji strepnju
Osetih pobediću dan
Kažem sebi
Ne ne u san


autor TODORA ŠKORO, 2007.



Нема коментара:

Постави коментар