среда, 2. јануар 2013.

ПЕСНИК ПУСТИХ ПЕРОНА



ПЕСНИК ПУСТИХ  ПЕРОНА


Све моје песме у две, три речи стану
Да могу да их ћушнем у твој длан или ти заденем
иза уха кад ме напушташ првим јутарњим возом
уверена да ћеш се, као и увек,
вратити
И док ме смехом задиркујеш како ме већ и скретничари знају
по песмама расутим по перону
Оним што тек у две три речи стану

Све моје песме хтеле би много да кажу
ал' проклет ћутим, као јатак речима које се не говоре
како би их од зла и упорне кошаве сачувао
за неке боље дане
А ти не престајеш са причом о маленом  пајацу
кога смо заједно гледали у циркусу али је само мени био тужан,
у ципалама превеликим које не могу никуд да га одведу
Све то би моје песме хтеле да кажу

Све моје речи пред тобом остају неме
Задивљене безбрижношћу и даљинама које не признајеш
него их брзином ветра кротиш
као ја кошаву у твојој распуштеној коси
док је милујем и снујем неки миран и сунчан дан за нас,
у коме неће бити возова што немилосрдно пиште
мој  поздрав теби, место речи
које  пред тобом занеме

Сва моја љубав у твоје око стане
И бојим се нестаће ако нешто зажелиш јако па зажмуриш
Онако како ја желим да ти најдужу песму испевам
Да траје и кад воз крене и кад оде и остави ми те устрепталу
жељну да је целу чујеш
Али не умем ја, душо, да певам тако
Ја само песмама  у две, три речи, умем да кажем да те волим,
умем да кажем врати се
опет се врати с љубављу мојом у оку
и остани


Тодора Шкоро
_________________

14 коментара:

  1. Са овом пјесмом си се потпуно демантовала...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Dužinom pesme, ili jednostavno pesmom, dragi Miro?.. A u ovim godinama koje nemilosrdno nadiru uočavam da je tog "demantovanja sebe" sve više. Zri se, shvata, toleriše. Menja se. A pri tom se ne misli da je ono prethodno bilo greška...
      Tebi veliki pozdrav i dobro zdravlje želim!

      Избриши
  2. Веома лијепо!

    ОдговориИзбриши
  3. Sve tvoje sve kažu! Divna je...
    Lep početak, neka se nižu..kao biseri :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Emo, hvala... :) Taj niz, zavisiće isključivo od njih, ne od mene... kao i njihov oblik, dužina, sve... Pobedile su me, više me ni za šta ne pitaju moje pesme... Srećna i tebi Nova!

      Избриши
  4. Ostadoh bez daha!Komplimenti - sve ostalo je suvišno!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Alex, hvala!!! Ti bez teksta, ali se zato moja pesma "raspričala"... Pozdrav tebi i sve najlepše ti želim!

      Избриши
  5. Poželeh da sam ovu pesmu ja napisao, pa kad već nisam, dozvolih sebi drskosti da je izgovorim pa šta bude. Kriv sam, ali odoleti nisam mogao.
    http://radiosapat.blogspot.com/2013/01/blog-post.html

    ОдговориИзбриши
  6. Одговори
    1. I moje, naravno... Evo tvog glasa i na mom blogu... Ali nisam uspela da sve prenesem kako valja, izgleda... Ipak, link je tu, ko poželi, može da čuje tvoj divan glas... :)

      Избриши
  7. Interesante poema en el que la vida y la negación se entrecruzan.

    Un gran saludo, amiga ТОДОРА

    ОдговориИзбриши